Kontakta oss

Vanliga frågor

Har du funderingar över vår service och vad vi kan hjälpa dig med? Läs igenom frågorna här så får du förhoppningsvis svar på det mesta. Om inte är du såklart varmt välkommen att kontakta oss.

Jag vill anmäla ett borttappat föremål

Har du glömt kvar värdesaker i textilier som skickats på tvätt? Registrera ärendet i Textilia OnLine.

Logga in och klicka på fältet Kundärenden/Reklamationer. Fyll i formuläret Kvarglömda föremål. Där kan du följa statusen på ditt ärende.

Kvarglömda värdesaker sparas hos Textilia i tre månader. Därefter lämnas de till polisen.

Övrigt, som t.ex. namnskyltar som inte kan härledas, slängs om inte annat avtalats.

Jag är intresserad av att jobba hos er, hur gör jag?

Våra lediga tjänster hittar du här: LEDIGA JOBB

Om du inte hittar någon ledig tjänst just nu som passar dig kan du alltid skicka en intresseanmälan till jobbansokan@textilia.se.

Hur hanterar ni personuppgifter?

Vi på Textilia är måna om att vara transparenta, både i hur vi arbetar och hur vi hanterar den information som vi samlar in om våra besökare. Därför kan du här läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter och varför, om cookies på vår webbplats, samt dina rättigheter och våra skyldigheter gentemot dig som besökare – Privacy Policy .

Jag vill bli kund hos Textilia, hur gör jag?

För att bli kontaktad av en säljare, lämna en offertförfrågan, eller bara höra med oss om vilka möjligheter och erbjudanden som passar för er verksamhet – gå till sidan ”kontakta oss”.

Kontakta en säljare

Använd detta formulär för att komma i kontakt med en säljare, lämna en offertförfrågan eller diskutera möjligheterna med textilservice för din verksamhet.

Kontakta kundtjänst

Använd detta formulär för att komma i kontakt med vår kundtjänst.

Inloggning till Textilia Online

Här hanterar du som kund allt som rör dina beställningar och leveranser, inklusive reklamationer samt plaggförändringar.

Här finns vi

Ladda ner våra kostnadsfria guider!

Till kunskapsbanken